Communication Design and Marketing

15 марта 2023

Форма участия: Дистанционная

Срок подачи заявок: 31.12.2022

Индексирование сборника: Scopus

Организаторы: Book Editors

emal: [email protected]

Повысить рейтинг

Повышение рейтинга дает возможность оставаться объявлению в топе на главной странице, а также на страницах городов, тематик, связанных с объявлением.

Текущее значение: 0

Topics

Business Opportunities in digital environments
Branding and Identity
Methodological approaches in Design and Marketing
Omnichannel and customer touchpoints
Design and Marketing for society and citizenship

Book Editors
Nuno Martins – Research Institute for Design, Media and Culture, School of Design, Polytechnic Institute of Cavado and Ave, Portugal
Sérgio Dominique Ferreira – Applied Management Research Unit (UNIAG), School of Hospitality and Tourism, Polytechnic Institute of Cavado and Ave, Portugal
Daniel Raposo – Polytechnic Institute of Castelo Branco, CIAUD, Portugal
Catherine Prentice – University of Southern Queensland, Australia

The book “Communication Design and Marketing: A Multidisciplinary Approach”, to be published in the Springer Series in Design and Innovation. Previous editions (2019, 2020, 2021, 2022) have been indexed on SCOPUS.

The book will be edited by Nuno Martins, Sérgio Dominique-Ferreira, Daniel Raposo and Catherine Prentice. This book will be submitted to SCOPUS and Web of Science indexation.

No items found

Смотреть похожие мероприятия

Корзина для покупок